úterý 18. prosince 2012

Vánoční výměna - od Evičky ke mne, ode mne k Leničce

Krásné úterý moje milé,
 
konečně dorazili dárečky z Vánoční výměny, které jsem posílala Lilience a tak je mohu ukázat :-)
 
Když jsem se do své první výměny přihlásila, strašně jsem se těšila. Byla jsem v plné proudu příprav na Adventní trhy a tak jsem si rozmyslela co chci posílat i Lence. To jsem si učila a dala stranou. Netušila jsem, že ale za celou dobu budu mít stálě jedno s dětí doma, protože se střídají o nemoce. Když jsem konečně mohla na poštu, bylo to opět za 5 minut 12, ale odeslala jsem vše v termínu :-) Perličkou je, že po odeslání mi opět zůstala doma dcerka Emminka.
 
Evička, odníž jsem dárek dostala byla úžasná a vzorná, dáreček přišel hrozně brzy a moc se mi líbil. Třefila se do mého vkusu i barviček. Evinko moc děkuji, krásné :-)
 
U Lilienky jsem vsadila na tradiční bílo - červenou barvičku a dnes mi dorazil mailík, že jsem to trefila pěkně :-) Jsem opravdu moc ráda.
 
Lilience jsem uháčkovala k tomu šitému vločku, můj oblíbený vzoreček a protkla ji stužkou. Od Evičky mi přišla krásná kytička také protknutá stužkou, je to tak krásné být naladěna na stejné notě :-) A to je to proč jsem mezi vámi tak ráda ♥
 
A už nebudu povídat a ukáži vám dárečky :-)
 
Tyto s krásným přáníčkem dorazili od Evičky. Evi ještě jednou ti moc děkuji a jsem moc ráda, že jsme se formou výměny seznámily.  Děláš nádherné věci a aby jsi viděla, že dárečky užívám plnými doušky, přidávám ještě dvě fotečky :-)
 
 
 
 
 
 
Dárečky, které jsem posílala Lilience už trochu znáte :-) Ale takhle krásně po hromadě, jste je neviděli :-) Leni jsem moc ráda, že se ti dárky líbí :-)
 
 
 
Krásný - u nás stále uplakaný - den
Jsem moc ráda, že vás mám :-) ♥
** Eva**
PS: vločky alespoň u jména.... :-)

5 komentářů:

  1. Ahojka Evi,
    jsem ráda že máš z dárečků radost:)))
    Přeji Ti a celé Tvé rodince krásné vánoční svátky, hlavně pěkně v klidu prožité a těším se zase někdy:))) Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Evičko, je opravdu vidět, že jste naladěny na stejnou notu. Nevím, co mám dříve obdivovat.ů
    Hezký večer Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Evičko, přeji krásné Vánoce a šťastný nový rok... Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Moje milé, moc děkuji zza krásné komentíky a Jani děkuji za přáníčko. Poslední dny toho na mne bylo moc. Nezvládla jsem odmítnout zakazky, aby všichni měli pod stromečkem kopec radosti a tak jsem v neděli odevzdávala poslední. Šla jsem spát ve 4hod ráno...a pak vše nachstat, dobalit, dodělat..... příští rok to musím udělat jinak. Velmi mne mrzí, že jsem sem nevložila přáníčko :( Ale nebylo to v mých silách ... Krásný první svátek Vánoční přeji a PF už vložím jistě :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu a milý komentář ♥