čtvrtek 3. ledna 2013

Z návleků palčáky? Proč ne!

Moje milé,
 
před Vánočními trhy jsem si uháčkovala jednoduché návleky na ruce. Udělala jsem si je kapičku větší, protože jsem věčně zmrzlá, tak abych je mohla nosit přes rukavice.
Nutno podotknout, že na druhém trhu o týden později, by mi snad pomohl jen zázrak a ne rukavice a návleky, tak strašná byla zima.
Když jsem se oklepala a zaléčila z trhu, začala jsem uvažovat jak si návleky užít lépe.
Kdysi jsem od tety dostala úžasné odklápěcí palšáky. Milovala jsem je. Jenže pak jsem je omylem s bundou vyprala v pračce a oni se zdrcly.Upřímě říkám,že jsem je obrečela.
A právě na ně jsem si vzpoměla.
Ale nikdy jsem je nedělala, háčkuji jen klasické.
A tak jsem si k tomu sedla a dala se do práce jen tak od oka.
Mají též oklápěcí palce, přesně jako měli ty koupené, je to velmi praktické :-)
 
Nedopadlo to zle, co myslíte ?
A bych byla v teploučku, uháčkovala jsem si k tomu nadýchanou dlouuuuhou šálu stejné barvy.
 
 
 


Mějte se moc a moc krásně,
ikdyž  u nás se doslova čerti žení (vichr a déšť ),
tak šup někam do teplíčka k čajíčku .
 
Děkuji vám za návštěvy a za milé komentíky, které mi pod články necháváte. Velmi si jich vážím, jsem mezi vámi ráda :-)
 
S láskou
Eva
 

 
 

22 komentářů:

  1. Evi,teda,ty jsou...nádhera.
    Nějaký návod by nebyl?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Blani, moc děkuji, mám z nich upřímnou radost :-) Návodek,dám nějak dohromady a bude zde :-) Děkuji za návštěvu a komentík :-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Petí děkuji, palčáky háčkuju běžně, ale tyhle poprvé :) děkuji za návštěvčku i komentíček

      Vymazat
  3. Evičko já Tě zdravím a do Nového roku přeji jen to nejlepší!
    Palčáky se mi moc líbí už chtěla vnučka ať jí je udělám ale upřímně Ti řeknu nevím jak tak Tě chci poprosit a přidám se k Blance není návod?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Luděnko zza krásný komentík i návštěvu :-) Ano Návod dám přes víkend nějak dohromady :-) A buď zveřejním nebo pošlu mailíkem :-) Krásné dny a do roku 2013 jen to dobré :-)

      Vymazat
  4. Evi, jsou úžasný! Kytičky a hvězdičky.... :-) Já na rukavice nedám dopustit!
    Ať hřejí! Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko moc děkuji za návštěvu :-) Ani já nedám na rukavice dopustit... A tyhle slouží i hřejí krásně :-)

      Vymazat
  5. Tak ty se Ti Evi móóc povedly...hlavně když jsou ruce v teplíčku:)))
    Zdraví Tě jmenovkyně z Ostravy, ahoj:)

    OdpovědětVymazat
  6. Evi jsou nádherné :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadají dobře, jen nevím jak to funguje. Jak odklápěcí, to se dá sundat palec či co ?

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky Hani, ano odklopíš špičku přes prsty a připneš na poutko,palec také, a to tak, že stáhneš klobouček na palci. To když třeba odemykáš, nebo máš dotykový telefon nebo zkrátka potřebuješ. Jsou fantasticky praktické, když jedeš do práce a ráno mrzne, máš palčáky, oteplí se a domu jedeš v návlecích...A je v nich fakt teplíčko .-)

    OdpovědětVymazat
  9. Evi, vypadají úžasně:-) Určitě jsou teploučké a spolu se šálkou to musí být paráda:-) Seš óbr šikkula:-) Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  10. Evi, jsou perfektní a budou se hodit, venku je zima :o)
    Hezký večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Evi, v týchto Ti zima určite nebude sú krásne a určite aj veľmi teplé.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  12. Týýýjo, ty jsou teda vymakaný!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu a milý komentář ♥