sobota 9. března 2013

Folklorní výlety

Krásné sobotní dopoledne moje milé,
 
před chvilkou jsem usedla s kávou a háčkem a pustila televizi. A náhodným ťuknutím na ČT2  jsem se dostala na pořad Folklorní výlety. Bylo to o drátenictní. Co myslíte, mohu u toho háčkovat? Ne! :-) Alespoň jsem objevila pořad na sobotní dopoledne při kávě :-)
Kdo neznáte, přidávám odkaz na stránky pořadu i s video archivem. Třeba najdete řemeslo či um, který vás láká a zajímá.
 
 
Krásný sobotní den přeje
Eva♥
 
 

5 komentářů:

  1. Krásné sobotní poledne,ano máte pravdu i já jsem dnes opravdu zcela náhodou přepla na ČT 2 a hned takové krásné téma:)Mějte krásný den Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, velký dík za odkaz. Mám tyhle pořady taky moc ráda. Nedávno se mi dostalo do ruky jen zapůjčené (bohužel) CD s nositeli lidových tradic. Tolik zručných rukou a nádherných řemesel pohromadě! Šla mi z toho hlava kolem a nemohla jsem se od toho odtrhnout, dokud jsem neshlédla obě CD.
    Nevím, jak je u vás, u nás nic moc, tak přeji alespoň pěkné chvilky s háčkem.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za odkaz ! Českou telku tady nemám ale web to zachrání. A téma padá přesně v čas, propadám kráse a umu drátkování :-) Krásný víkend s háčkem, Anýzovka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky Evi.Já na to koukám každý týden.Předtím ještě dávají náš venkov.Mám to vždy načasované a nikdo mi to nesmí přepínat :-)udělám si k tomu malou kávičku a někdy háčkuju,ale moc se to nedá,tak si to vychutnávám a odpočívám.Pěkný den.Věra.

    OdpovědětVymazat
  5. No tak koukám,že přicházím o pěkný program,což se stává málokdy.Juknu na odkaz.Měj se fajn i když to jaro,by mělo vypadat jinak.Miluš

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu a milý komentář ♥