čtvrtek 9. května 2013

Po delší době

Moje milé,
 
delší čas jsem pořádně nepsala a ani nenavštěvovala vaše krásné blogy. Bohužel nálada nebyla taková jakou bych si přála.
Úmrtí v rodině, pohřeb, vzpomínky, smutek a prázdno.....
Už díky dětem člověk musí fungovat na venek s úsměvem a být v klidu.
I děti to zasáhlo a tak jsme o tom hodně mluvili. Ale už se mi jde zasmát u filmu (včera jsem jako lék na duši pustila Mikulášovi patálie a od smíchu mě až bolelo břicho) a nebo přeřekům Emmičky ( "maminko až povezeš tu trávu na kompot....").
 
A nyní jsem zpět.
 
Na smutek šiji a háčkuji.
 
Už jistě víte, že jsem u Leničky vyhrála překrásný dárek její narozeninové giveaway. Udělal mi ohromnou radost a svícínek a srdíčko zaujímají čestné místo na jídelním stole. Šáteček poprvé zkusím nyní, až pojedu na návštěvu :-)
 
Pokouším se něco ušít na trh kam nakonec jdu 25/5 a to, že nemám ani nitku hotovou, mě nenechává v klidu.
 
Ale za dobu smutnění jsem ušila domeček, pastelkovník pro Emmičku, šátečkočelenku, pastelkovník pro Adámka, pouzdro na mobil pro Adámka a dnes budu Emmi šít rychlo sukni.
 
Se vším se postupně pochlubím, jen to musím za hezkého počasí nafotit.
 
Emminka je stále ještě doma, ale snad v pondělí půjde do školky a já budu šít až se ze mne bude kouřit :-)
 
Moje milé, pozvolna zajdu i k vám na návštěvu a kouknu co je u vás nového. Jsem moc vděčná, že mohu být mezi dámami, které jsou na stejné vlně jako já. Vážím si vás i vašich návštěv u mne, komentářů, které mě vždy potěší i dojmou... Děkuji vám, moje drahé virtuální kamarádky :-)
 
S láskou a úctou
Eva♥

11 komentářů:

  1. Evi přeju ať je brzy líp ♥
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, bude dobre...uvidis...ja sa tiez dostavam z toho pomalicky...pa, Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi jde to pomalu, přesně jak říkáš, je to stále čerstvé a zvláštní...Děkuji :-)

      Vymazat
  3. Evičko tvoření je všelék-už to vím také,držím palečky at je jen a jen lépe...bolest sice neodjede navždy,ale alespoň ji trochu přebije čas..

    OdpovědětVymazat
  4. Evičko, já tě chápu v tom tvém smutku.Ale je pravda, že čas rány hojí. Nikdy ne zcela, ale není ta bolest tak velká. Ať se ti tvoření daří.A aby ses nám u toho celá nezavařila:-))Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru moc děkuji, pravdou je že čas je milosrdný právě v tomto. A neboj, pokusím se nezavařit :D Děkuji moc :-)

      Vymazat
  5. Ahojky Evi!
    Moc tě zdravím a přeju,aby teď už bylo jenom lépe!

    OdpovědětVymazat
  6. Evičko, nesmutni... čas je milostivý lékař, brzy to smutné odplaví a zůstane jen to hezké... jsem moc ráda, že právě na Tebe padl los a že jsem Tě v tomto smutném období mohla potěšit svými malými dárečky :o) měj se moc krásně a měj veselou mysl! Pa, L.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu a milý komentář ♥