pondělí 8. července 2013

Po delší době ...


 
..... zápis do zápisníku z akcí. 
 
A nejen to konečně opět zase článek.
Dlouho jsem se neozývala, ale nebylo to proto, že by nebylo o čem psát nebo nebyla nálada...Zkrátka a dobře událo se toho moc a moc a čas se snad zbláznil, protože letěl jak splašená kobyla.
 
Dnes je pondělí a já tady sedím a odpočívám. Lebedím si, že nemusím nic a oči mi stále sjíždějí na rozháčkovanou kabelku, takže je jen otázkou chvilky kdy popadnu háček a začnu :-)
 
V pátek jsem byla celý den v Mníšku pod Brdy na Historickém dnu, který byl zakončen bitvou o Zámek. Naše skupina vystupovala ještě před polednem a tak jsme měli zbytek dne volný a mohli posedávat, povídat, ochutnávat dobroty, zajít na zmrzlinu.....prostě odpoutat se od všedních starostí.
Mám tyhle akce moc ráda, vždy si psychicky hodně odpočinu - když pominu trému před vystoupením, která mě dokáže dost ovládnout.
Vystoupení jsme zvládli krásně a musím říct, že mě zastavilo pár lidí a vystoupení pochválilo s tím, že se opravdu krásně bavili. Byla jsem nadšená, protože když vystupuji tanečně, sem tam mě lidé zastaví a pochválí a mě to velmi podpoří. Ale za skupinu mě to potěšilo maximálně, protože je to ocenění práce. A od diváka je to pocta nejvyšší. Když se smějí, tleskají...a pak vás zastaví...je to prostě krásné :-)
 
Na závěr přidávám pár fotek, abych atmosféru, která tam po celý den panovala, trochu přiblížila :-)
Krásný den a doufám, že konečně bude čas na další článečky :-)
S láskou ♥♥♥
Eva :-)

 
 





 
 

5 komentářů:

  1. Podle fotek soudím, že to muselo být skvělé:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Ajko byla to pohodička. I počasí vyšlo, diváci přišli, co více si přát :-) Měj se moc krásně papa

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, to jsem to letos prošvihla. Určitě to bylo fajn.
    Měj se hezky Anny

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, Evičko! No už jsem si říkala, kampak ses nám poděla... je fajn číst, že žádná katastrofa (už) se neudála a žes se měla dobře... na podobné akce jsme s manželem kdysi jezdili asi čtyři roky, byli jsme členy cechu historických řemesel. Předváděli jsme řemesla ranné a pozdní gotiky. Bylo to super, jedny z nejkrásnějších chvil mého života; dobové kostýmy, věci denní potřeby (dřevěné lžíce i misky na jídlo atd.), vaření venku v kotli na ohni, spaní ve stanech na hradních nádvořích, no paráda... moc ráda na tu dobu vzpomínám! P.S.: Jo a v tom kostýmu Ti to teda těžce sekne, se nedivím, že se za Tebou všichni otáčeli ;o) papa, L.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu a milý komentář ♥