pátek 25. dubna 2014

Objevila jsem ...




... Nigellu Lawson !!!

Že jsem tedy fakt objevila Ameriku??? :-))))

Tak jak miluji courání po receptech, nakupování kuchařek a zuřivé zkoušení nových jídel..... 
Nigellou jsem nepolíbená :-)))
Nastal čas zjistit, jak moc to bylo na škodu 
a nechat se dodatečně políbit... :D

No a tak jsem ihned naklusala do obchůdku k paní Ivě a koupila cocottes, tedy hezky česky kokotky.
Adámek mě zpražil pohledem od zmrzliny a povídá "cože jsi koupila???" 
"Kokotky", ale když jsem viděla ten pohled došlo mi, že si to spojuje se slovem, které nedávno slyšel a než se stačil zeptat, striktně jsem ho zakázala....

Vysvětlila jsem mu cože se mi to houpe v tašce.

Děvčata koupila jsem  tyto  a to proto, že červená prý už nebude a budou pouze bílé. 
Miluji bílé nádobí, ale pro chladné večery a rychlovky, to chce život...
...tak červené 
a budou ladit k misce Mynte ve tvaru srdíčka :-)
No sláva!!!!
Cena byla velmi příznivá, velmi!!
A tak šup domu, a připravit večeři podle Nigelly :-)


Zapečená vejce



Vajíčka dle počtu strávníků
smetana ke šlehání
rozměklé máslo na vytření mističek
horká voda

Kokotky vymažte máslem, naskládejte do pekáčku a do každé rozklepněte 1 vejce.
Trochu posolte a ke každému přilijte trochu smetany ke šlehání.
Do pekáčku nalijte vroucí vodu do výšky poloviny mističek.
Vložíme do vyhřáté trouby na 190°C
A necháme je přibližně 12 minut péct.

Vajíčka musí být tekutější, jako na hniličko nebo na měkko...
To musím ještě trochu vychytat, pomáhala jsem Adíkovi s úkolem a hle, žloutky jsou natvrdo :D

Podáváme s nasucho opečeným pečivem :-)

Není to krásná rychlovka? Je a dobrá!

Vyzkoušejte, rychlá večeře nebo snídaně je prostě zázrak :-)
Krásné dny moje milé.
S láskou
Eva

7 komentářů:

  1. Evi, já Nigellu znám z televize, ale ještě jsem od ní nic nevařila. Ale kokotky mám, takže mi nic nebrání jít do kurníku ke slepičkám, přinést si vajíčka a zkusit tuhle dobrotu.

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, nejsi poslední ... já ji také zatím neznala. Recept vypadá dobře, kokotky mám také, tak proč nevyzkoušet.
    Hezký víkend .... Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Já to také neznám:-)Děkuji za skvělou inspiraci!Krásný víkend přeji:-)Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi to její vaření .... a tvoje vejce (podle ní) vypadají úžasně !!!

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, Evi! Na Nigellu také moc ráda koukám, líbí se mi její způsob vaření, takový lehce upatlaný a docela sexy, protože je to opravdu nádherná ženská, klidně si dá na noc čokoládový dort a naprosto to neřeší. Prostě správná "plnokrevná" kuchařka. Kokotky a údiv Tvého syna mě teda dostaly, tady je vidět, co se těm našim pokladům honí hlavou a že si člověk musí dávat setsakra majzla, co před nimi z pusy vypustí :o) krásný víkend, L.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Evi vypadá to moc dobře fajn inspirace hezký večer Eva

    OdpovědětVymazat
  7. EVI, NIGELLU JSEM POZNALA TAKÉ NEDÁVNO Z TELEVIZE.
    MÁM NAPSANÝCH NĚKOLIK RECEPTŮ A MŮŽU ŘÍCT, ŽE NĚKTERÉ JSOU SUPER A U NÁS DOMA MOC OBLÍBENÉ.
    PŘEJI TI DALŠÍ BEZVA VAŘENÍ.
    MĚJ SE HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu a milý komentář ♥