úterý 8. dubna 2014

Pár pouzdříček ...

.... na prodej.


Včera jsem se věnovala pouzdříčkům nebo chcete-li, malým kapsičkám.
A vložila je k prodeji.
Je to myšleno jako takový malý dárek k nadílce, aby drobečka ( puberťáka nebo slečnu ) beránek nepokakal :-)

A proč vlastně vznikli ?
Protože jsem řekla "DOST! "

Jakožto maminka dítka školou povinného mě každé ráno mohl vzít čert, když se mezi dveřmi začali hledat klíče od skříňky nebo čip na oběd, protože je vždy z krku sundal, ale do tašky nehodil... Nebo je naopak nesundal a s klíči běhal, lítal po hřišti nebo dokonce cvičil, takže klíče udělali ela hop a třískli ho do zubů. 
Po dvou vážných úrazech obličeje a úst, na mě šli mrákoty...
Takže když se v neděli ( s předstihem na otázku, klíče máš v tašce? ) začali hledat klíče, sedla jsem si a ušila kapsičku. 
Klíče už dlí na karabině na kalhotách.
A ta spokojenost!
Až mi to přišlo, zda se nemýlí a nemyslí si,že jde o odměnu, že ty klíče po hodině našel :D

Šití mě chytlo a našila jsem jich pár navíc, z nichž některé už cestují k novým majitelům :-)
Je prima,že se do nich vejdou nejen drobné peníze, klíče, ale třeba i sluchátka k MP3 přehrávači :-)


Moje milé přeji jen krásný den :-)
S láskou
Eva


6 komentářů:

  1. Evi,moc hezké drobnosti ,ale co s těma všema věcičkama co vytvoříš děláš?Musíš toho mít hrozně moc Zdraví Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Evi :-))), právě že toho moc nemám :-) většina mě opouští velmi záhy a jde do světa. Nyní jsem dostala nabídku na burzu, a mám tedy nějaké ty věcičky, co šiju do zásoby pro tyto příležitosti, ale že bych toho měla moc, to se říct nedá :-) Hrozně mě to baví, takže ušiji, nafotím a ukážu a většinou si to okamžitě najde nového majitele :-)

      Vymazat
  2. Ahoj, Evi, to jsou geniální věcičky. Moc se Ti povedly!

    OdpovědětVymazat
  3. Děvčata moc děkuji za krásné komentáře! Udělali jste mi velikou radost. Krásný den, přeje Eva

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu a milý komentář ♥