pátek 23. května 2014

Někdy prostě ...




... nechci být přesná.


Krásné páteční odpoledne moje milé.

Znáte to, něco šijete, meříte, špendlíte a opravujete a upravujete.....a jde vám z toho hlava kolem. 
Já mívám záchvaty "hala bala stylu" a "kolenománie", kteří se dostavují v nejméně vhodnou dobu. Ano v tom je pravidlo..... Kdykoli mám opravdu důležitou věc, zakázku, málo času...osvítí mě nápad. A musím, prostě musím ho ihned zrealizovat.

A tak dnes, kdy jsem mělo vše podléhat přesnému šití a také narozeninám Emmičky ( dnes je jí šest!) jsem ráno prostě zrealizovala nápad, který jsem v hlavě nosila dlouho.

Když zemřel děda - již jsem to tu psala - našlo se ve skříni po babičce mnoho látek starého záplatovaného povlečení zkrátka všeho možného. Upoutala mě cícha - s bleděmodrým vzorem. Měl ho pražský děda na polštáři a dokonce i v červené nebo růžové barvě. A na chalupě byli podobně povlečené peřiny. Cícha tady ve skříni, byla plná záplat a babička ji tam jistě měla na hadr. Ale mě ten vzor hodil zpět do dětství a do časů, na které ráda vzpomínám.
A tak skončila v krabici, která se pak snesla ke mě, o patro níž :-)

Mám moc prima kamarádku Evičku. V mnoha věcech se shodneme a její maminka mi občas posílá různé krajky, krajkové ubrusy a prostírky... protože obě vědí, jak moc to mám ráda :-) 
A to byl i případ modrotiskového kulatého středového ubrusu, který mi Evička nedávno donesla.
Modrotisk miluji. Ale ubrus nevynikal tak jak jsem chtěla. 
Takže jsem ho složila a povídám " udělám z tebe - až bude čas- polštář!"... 
Čas....kde bych ho vzala? :-))

Od předloňska mám schovaný narychlo ušitý kulatý polštářek, protože jsem ho chtěla obháčkovat a nějak nebyl čas.... nebo co? .... :D


Takže tyhle tři krásné životně důležité věci se octli společně na hromadě. 
Emmika má dnes narozeniny a zítra bude oslava....
Kdy jindy udělat polštáře na houpačku než dnes???? 

Ale nebylo to krásné šití....kdepak. Bylo to kolenové a hala bala...
obkreslila jsem polštář našpendlila, nastříhala, sešila...
Kulaťák jsem zkoušela poprvé, ale nechci ho nažehlený, chci ho venkovsky venkovní... 
Stroj makal jak šílený.
A Modrotiskový.... u toho jsem byla opatrnější a musela vzít metr. 
Však udělat s kruhu čtverec, to už chce trochu počítat, zvlášť když jsem chtěla zachovat celý vzor.
Pak jsem ale hala bala stříhala, abych nebyla tak skvělá zase :-)

Odpočinula jsem si!!! Všude ultra binec, ale co...mám tři krásné polštáře!!!
Na ven ;-)



Hmmmm ..... a venku se zatáhlo a obloha je černá.... ach jo.....
A jejda! Mám venku látky!
Tak děvčata, krááásný víkend!!!
S láskou Eva
♥♥♥



7 komentářů:

  1. Polštáře jsou opravdu nádherné...Krásný víkend Vera:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné polštářky,kulatáček je super!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ty polštářky jsou krásné. Modrotisk mám taky ráda.

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, všechno je to velká nádhera. Ani bych neuměla říct, který je nejhezčí.
    Moc zdravím Anny

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Evi je to užasné jako všechny tvoje nápady kam pak dáš ty polštáře?Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Polštářky miluji a ty tvoje se mi líbí:-) ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu a milý komentář ♥