středa 9. září 2015

Odpolední procházka a ...




... a filmový večer s dětmi.


Včerejší den byl sice trochu náročnější,
nebylo mi ani trochu dobře, ale odpoledne a večer stál za to.
Po hodně dlouhé době, jsme s dětmi osiřeli, protože manžel odjel za tatínkem
a tak jsme vyrazili odpoledne na malou procházku po okolí.


Zámek máme rádi, je to krásné místo, které dává našemu městečku atmosféru.
Jeho okolí je příjemné a tak je tu mnoho lidí vyhledává právě pro procházky, posezení s přáteli na dece a nebo na snídani, která je součástí Farmářských trhů.

Před zámkem stojí socha Sv. Jana Nepomuckého

Zároveň s touto sochou byli vysazeny roku 1729  čtyři lípy, ale do dnešní doby se dochovala pouze jedna.
A ta na svém místě sv. Jana chrání dodnes.
Lípa má kmen široký 484 cm a obejme ji 8 školáků.
Miluji tohle místo

Od lípy sejdeme k řece, 
tam už na nás čeká hejno (myslím, že několik) kachen, které jsou natolik zvyklé, 
že jim lidé nosí rohlíky, že nám běželi v ústrety.
My jim však žádné nenesli a tak o nás brzy ztratili zájem.
Kachny kolikrát bývají tak přejedené, že se sotva drží na hladině :-))

Po cyklostezce jsme pokračovali k domovu a zjistili, že je stále málo vody.


Z jednoho místa jsem zkusila i panoramatickou fotku řeky, ale už bylo hodně zataženo a tak jsem jí poupravila

Tak a hurá domů, vykoupat,připravit tašky do školy, douklidit pokojík
a
šup na náš filmový večer.

Televize ( a že máme více kanálů než je třeba) nevysílá  zhola nic.
A tak jsme si pustili Poirota a u toho si udělali "večírek" jak Emmička slavnostně pronesla.
K večeři jsem udělala rychlé panini
a na stůl dala dobrůtky - sice ne extra zdravé, ale jednou za čas, proč ne :-)

a sobě jsem nalila výborné vínečko z obchůdku kam moc ráda chodím.

Děti chodí spát v půl deváté.
Tentokrát směli až ve tři čtvrtě, aby viděli konec.
Byl to krásný večer.
Já dopila sklenku a šla také spát.
Přeci jen jsme ráno vstávali sami
 a doprovod do školy jsem dělala výjimečně Emmince já
a pěšky :-)

Tak to bylo naše úterý.
Doufám, že i to vaše stálo za to.
Dnes už se týden láme a vidina blížícího se víkendu, dolévá energii do žil.
Přeji krásný den a děkuji za vaši návštěvu u mne.

s láskou ♥
Eva



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu a milý komentář ♥