pátek 6. listopadu 2015

Háčkuji...




...deku.

Po dlouhé době jsem si po večerech zkusila sednout k háčkování. 
Háčkuji čtverec, nic složitého.
Poslední rok mě hodně zlobí klouby a to hlavně na rukou, tak jsem od háčkování zcela upustila.
Ale večer něco dělat musím, i když konečně vypnu a sednu si k nějakému krásnému dokumentu, na mém oblíbeném Viasat History.
Hlavně v pondělí dávají seriál o královně Viktorii a nebo třeba o panovnících Británie.
Jenže když si jen tak sednu do dvaceti minut spím... 
A tak musím něco dělat. 
A tak poslouchám a chvilkami upřeně sleduji a u toho háčkuji deku.
Předloha je jednoduchá: 


Nevím odkud jsem si kdysi vzoreček uložila, ale hodně jsem ho háčkovala.
Tento vzor je nádherný i ze Sněhurky.
Je z něj fantastická krajka na polštář nebo dečka .
Svou jednoduchostí a stálým opakováním vzoru si nemusíte lámat hlavu s velikostí, můžete přestat kdy chcete :-)

Na deku jsem použila přízi Kačenka ve starorůžové barvě a háček číslo 4.



Konečně nastal ten čas zimních večerů, kdy člověk v teple při čaji (nebo vínku ) 
s čistým svědomím sedí a háčkuje.
Já tedy čisté svědomí nemám, protože bych měla šít na trhy, ale večer už toho nejsem moc schopná.
A tak po troškách a pomalu háčkuji tuhle deku.
Nevím zda ji nechám čtvercovou, nebo ji pak nějakým jiným vzorečkem nastavím do obdélníku..
Nechám se překvapit.
Hlavně, aby to šlo :-)

Je pátek a tak vám moji milí přeji krásný víkend.
Co máte v plánu?

Hlavní je si odpočinout a to jde třeba i s háčkem v ruce.

Krásné dny s láskou přeje
Evča





2 komentáře:

  1. Evi,
    obdivuji!
    Já tohle nedávám :-(
    U nás se o víkendu budou slavit druhé narozeniny, tak právě probíhají přípravy.
    Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  2. Evičko děkuji za vzoreček, je moc hezký, též jsem pro večerech propadla této relax aktivitě , přeji krásnýný týden Sonia :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu a milý komentář ♥