středa 11. listopadu 2015

Poslouchám....




... paní doktorku

protože poslouchat by se mělo.
Našla jsem si tedy činnost, která je snad odpočinková.
A už tím pádem vím, o co si napíši Ježíškovi.

O Antistresové omalovánky 




Nikdy jsem o tom neslyšela, ale jednou, 
když jsem dětem hledala omalovánky na vytisknutí,
 jsem na ně narazila. 
Ty se mě tak líbili!
Říkala jsem si, že to někdy zkusím.

Po té co jsem opět u paní doktorky vyslechla  monolog o odpočinku, relaxaci a nestresování se 
(jak se to jen sakra dělá???),
jsem si doma sedla k práci a vzpomněla si na ty omalovánky.
Našla jsem si je, vytiskla si jeden zkušební obrázek, 
půjčila si od dětí nové pastelky co dostali od tety Áji
a dala se do toho.
Jen po chvilkách.



Děti to též motivovalo, 
vytiskla jsem omalovánky i jim a také si vybarvují.
A to i Adámek, odložil mobil a věnuje se super auťákovým omalovánkám.
Och....záslužná to činnost.

A když jsem zjistila, že se dají koupit sešítky těchto omalovánek,
 mé nadšení neznalo hranic.
Už si nic nevytisknu a budu čekat pěkně na Ježíška.

"Milý Ježíšku, 
slibuji, že budu hodná a budu vždy  se snažit poslouchat paní doktorku a odpočívat"

S těmi omalovánkami to rozhodně půjde levou zadní!
Nikdy jsem si nemyslela, že skoro ve čtyřiceti budu prahnout po omalovánkách :-)

... a pastelkách ...



"Ježíškůůůůů ještě pastelky, prosím!"

Znáte  Antistresové omalovánky?
Já jsem v tom začátečník a jsem hrozně nadšená.

Děti si vzali zpět své pastelky a já jdu tedy směr ateliér a šít.
Byla to kouzelná půlhodinka.

S láskou
Evča








14 komentářů:

  1. Ahoj Evi, takové omalovánky neznám, ale určitě bych je někdy potřebovala.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, určitě je vyzkoušej. je to hrozně návykové .-) A fakt se nad tím člověk uklidní. :-) Děkuji za návštěvu a také se měj krásně! pa

      Vymazat
  2. Ahoj Evi,
    taky jsem na ně už koukala.... a vybarvování... to by mi teď skoro ve čtyřiceti taky šlo :-)
    měj se hezky Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško ahooj, Také tě uchvátili ty vzory? Některé se mi nelíbí, ale jiné jsou opravdu nádherné. Určitě nezůstávej jen u koukání a pus´t se do nich :-)
      Měj se krásně papa

      Vymazat
  3. krásné. u nás prodávají různé druhy, myslím, že se to stalo fakt populární díky tomu sklidňujícímu efektu. chystám se koupit na vánoce pro dceru.... tak přeji hodně relaxu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soni jsem moc ráda, že po tak dlouhé době jsi zašla na návštěvu :-) Děkuji. Opravdu mají uklidňující efekt :-) Dcera bude mít jistě radost :-)
      Měj se moc krásně a děkuji za návštěvu :-) papa

      Vymazat
  4. Taky už jsem psala Ježíškovi o omalovánky a pastelky. Podlehla jsem kouzlu omalovánek od Johanny Basford - Tajná zahrada, Čarovný les, Ztracený oceán. První dvě už mám, jsou nádherné ... Pastelky nadělí Ježíšek (napsala jsem si o akvarelové 72 odstínů), zatím jsem nevymalovávala, ale už se těším jako malá holka. Odkaz na stránky autorky, kde jsou i fotografie vymalovaných omalovánek http://www.johannabasford.com/ . Moc se mi líbí, že každý má jinou představu a tak výsledek může být 100 x jiný.
    Hezké dny, Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu ten ježíšek se letos uomalovánkuje :-) Ale to je dobře. Bude hodně zrelaxovaných maminek a dcer :-) O akvarelových pastelkách slyším prvně. Musím se po tom popídit :-) A děkuji za odkaz, až mi srdééénko zaplesalo :-) To bych si nechala líbit :-)
      Měj se moc krásně a papa

      Vymazat
  5. Jéje, jen jestli by se mi v mém věku už netřásla ruka, na ty drobnosti!:-)))) Ale je to zajímavá nápad a doufám, Evi, že Ti pomůže.:-) Přeji jen hezké podzimní dny! A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko v jakém věku? netřásla! .-) Moc se mi takové věci pro dospělé líbí. Dovolují v nás probudit i kousek té malé holčičky, která si maluje .-)A díky Bohu za omalovánky, já žádná malířka nejsem :D Takže omalovánky mě plně vyhovují :-)
      Alenko, v článku o rychlém obědu jsem tě zmínila :-) Ještě jednou děkuji!
      krásné dny! .-)

      Vymazat
  6. Evi, znám a mám, přála jsem si je k nedávným narozeninám, Jen jsem zapomněla si přát také pastelky, tak jsem začala s pastelkami, co zbyly po všech třech klucích, sice je malování nikdy moc nebavilo, ale ty pastelky nebyly to pravé, zrovna dnes mi přivezl syn nové pastelky, tak můžu pokračovat. Hezké, malované dny,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelinko i já zabavila dětem pastelky, ale jen na tu chvilku. Docela rychle se vykreslují, takže si musím přát nebo koupit nějaké kvalitnější .-)
      Tak nám pak ukaž jak ti krásně jde :-)
      krásný večer, papa

      Vymazat
  7. Já jsem je už vidéla ale jiné vzory je to moc zajímavé tak pěkně relaxuj Měj se

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Evičko, od té doby co jsi se odstěhovala z Blogu cz. o tobě nic nevím a moc mně to mrzí. Tvoje krásné výrobky a Tvoje pozitivní a dobrou náladou naladěné články chybí. Vím , že Ti není pokaždé lehce, z posledních článků tuším něco o nemoci. Měj se pohádkově, maluj si, sešity s omalovánkami pro dospělé se doslova roztrhl pytel. U nás je mají v každém knihkupectví a pokaždé jsou trochu jiné.
    Ještě jezdíš po akcích s vojákama? Mám spolužačku , ta také vymetá podobné akce. I si sama šije historické kostýmy, shání aspoň trochu identické materiály,které by v té které době mohly být dostupné. Ale říká, že se stejně nejraději " hodí do gotiky ". Do plátěné košile a lněné sukně. Renesanční šaty jsou prý moc těžké a co teprve barokní se svými brokáty. Možná že se znáte. Jmenuje se Blanka a bydlí v Liberci.
    Měj se moc krásně, ať ti slouží zdraví a děti ti dělají jen a jen radost.
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu a milý komentář ♥